Rachunkowość, Księgowość, Podatki Forum Forum dyskusyjne: rachunkowość, podatki, księgowość, praca w księgowości, studia, akty prawne, kursy, szkolenia, biura rachunkowe.
Wysłany: 2008-08-04, 12:35 Jaki zrobić kurs by zostać księgową?
Witam, jestem studentką matematyki (specjalność finansowa i aktuarialna), niedługo kończę studia i myślę o tym by zostać księgową, nie wiem tylko na jaki kurs się zapisać a może szkoła policealna? Chciałabym skończyć coś co da mi nie tylko 'papierek' ale i trochę niezbędnej wiedzy, doświadczenia itd. Proszę o radę osoby, które wiedzą co jest przydatne i dobrze postrzegane przez potencjalnego pracodawcę.
Pozdrawiam, Asia.
rafal7
Wysłany: 2009-11-25, 10:13 kursy księgowe
1etap to kurs księgowości od podstaw. Bez tego ciężko ruszyć
najlepsze są w stowarzyszeniu i Akademii MDDP.
Ostatnio zmieniony przez rafal7 2010-07-05, 13:56, w całości zmieniany 1 raz
Ja z kolei mam troszkę inny problem. W skrócie wygląda to tak: Trzy lata temu ukończyłam szkołę, mam wykształcenie średnie, niestety żadnej praktyki w księgowości czy rachunkowości. Ze względów finansowych nie poszłam na studia. Teraz wiem, że chciałabym się tym zajmować, jednak nie wiem od czego zacząć naukę (nie mam tu jednak na myśli studiów). Byłabym bardzo wdzięczna jeśli ktoś mógłby mi podpowiedzieć jak się za to zabrać. Pozdrawiam gorąco i czekam na odpowiedź
pracujesz gdzieś Marzycielka?jaką szkołę skończyłaś?wiedzę teoretyczną można zdobyć czytając książki (podstawy rachunkowości), ustawy, ważne jest doświadczenie praktyczne...
pozdrawiam